Sunday 6 January 2013

Semangat Firr ! :')


Assalamualaikum , wowwww . esok sekolah eh ? Hmm , tahun ni Firr tak semangat macam tahun lepas . Maybe sebab crush Firr dah pindah kott . Bukan kott , memang itu alasan yang sebenarnye . Hehe , :'3  K laa , Firr cuba tabahkan hati and cube untuk pulihkan semangat Firr semula . Bytheway , homework semua alhamdulillah dah siap .. Cume hati je belum siap lagi untuk tabah . Hmm , susahnye nak lupekan die .. Betullah kan ape orang cakap . Orang selalu cakap , kalau suka and sayang .. Jangan terlalu rapat sangat , nanti cepat bosan . Biarlah jarang bertegur asalkan hati tetap sayang . Sekarang Firr percaye , sebab time Firr couple dengan seseorang tu . Firr cepat bosan , dengan crush Firr nie .. Firr takpernah rase bosan , Firr makin sayang die adalah walaupun kitorang takdapat berjumpa dah . Lagipun crush Firr ni memang agak alim . Dia jenis yang taklayan perempuan , tapi dia suka carik pasal dengan Firr . Apahal haa ? Takpelaa , mungkin dia bukan jodoh Firr . * Ehh-2 , kau tu baru 14 tahun . dok sah nak fikir pasal jodoh bagai buat masa sekarang ni -.- *
Harap-2 esok Firr bersemangat nak pergi sekolah , Firr cuba untuk tak selalu fikir pasal dia . Tapii , setiap kali apa yang Firr lakukan dekat sekolah tuu .. mesti teringat dekat dia , contohnye macam ade seorang dalam kelas tu buat lawak .. Firr gelak-2 , then Firr emo .. Sebab selalunye yang buat " lawak sakai " die seorang jelaa . Firr rindu nak tengok senyuman die , rindu nak dengar die gelak , rindu nak tengok muke die , die selalu sakat Firr .. tu yang paling Firr rindu , senang cite .. Segala-galanya yang ade kene mengena dengan die laah ! :'/ Wahai crush
 , saya sayang awak sangat . Saya harap awak baca isihati saya ni , saya tau saya tak sempurna .. saya tau saya bukan jenis perempuan yang awak suke , yelahh kan .. saya ni kan brutal , lelaki mane nak perempuan macam saye kan ? okay laa , cukup buat malamnii .
# Firzanah ! caiyokk-2 ! semangat ! :') Assalamualaikum ~




- Firzanah Musa -

No comments:

Post a Comment