Friday 11 January 2013

Semoga kau menjadi jodoh pertama dan terakhirku


Assalamualaikum , yeahh . Akhirnye dapat pun update blog lagi . Firstly , rindu gila kott dekat die . Haha , takhabis-2 pasal die en ? Err , sukehati arr :p Wahai crush yang sangat disayangi , * cehh * . Kenapa kau pindah ?Setiap hari aku teringat dekat kau , ehh . Bukan setiap hari , tapi setiap saat tauu tak ?? Aku sayang kau sangat , aku harap kau adalah Jodoh pertama dan terakhir aku .. * Cehh ! berangan je lebihh -.- *  Tapi , aku tau semua tu cuma angan-angan aku yang tak masuk akal en , en , en ? Tapi , angan-angan pun mungkin boleh menjadi kenyataan kan ? * mengharap lebih laa kau fir * Aku taktau lah macamane nak cakap , haiihh ..Aku taktau macam mane nak explain perasaan yang dah lama terbuku dalam hati aku ni .




InsyAllah , aku akan tunggu kau sampai bila-bila . Insyallah , dah habis sekolah nanti .. Aku akan carik kau balik , aku berharap kau lah jodoh aku .Tapi , jodoh itu kan rahsia ALLAH S.W.T ? Kalau kita nak seseorang tu menjadi jodoh kita , kita kenelah berusaha kan ? Aku .. aku akan .. Insyallah , aku akan berusaha . * cehh , err serious nii * Semoga ALLAH kabulkan dan perkenankan doa aku , Amin ~

Takpelaa , dah memang takdir aku. Aku kena terima hakikat dengan hati yang terbuka , kena terima yang kau memang betul-betul dah pergi dari hidup aku .. Tapi , aku takpernah lupakan kau . Aku sentiasa fikirkan kau , taktau lah pulak kau macamane kan ? mesti takpernah fikirkan pasal aku langsung kan ? Hmm , takpela  :'(

Yeahh , mungkin .. bukan mungkin , memang aku nampak kuat/brutal/ganas/tomboy/happy go-lucky .. Tapi , hati aku ?! Hanya ALLAH yang tahu :') Aku tahu , aku memang taklayak untuk kau kan ? Kau pun bukannya suka dekat perempuan GANAS macam aku ni kan ? Bytheway , aku cakap dekat sekolah aku takde semangat sebab kau takde kan ? Tapi , Alhamdulillah aku belajar okay and alhamdulillah dapat fokus . Tapii , tak semangat macam selalu laa . Heee , :3

Kalau boleh , aku nak sangat jumpa kau sekarang ni .. Dan cakap aku sayang kau , tapi .. Kalau kau tak sayang aku , aku akan pergi dari kehidupan kau .. Dan insyallah aku takkan ganggu kau lagi lepas ni k Mr . Fussy ? Iloveyou , kalau boleh sampai Nikah and sampai Jannah-Nya . * err , berangan sudaaah *





Imissyouu , :'(


Okaylaa , sampai sini je . Assalamualaikum :)

                                                 Yang Benar ,
                                                    Firzanah Musa


bal

1 comment:

  1. doalah semoga dia jadi Imam hidup awak :) jodoh ni macam rezeki jugak, kalau tak berusaha, tak doa, dia takkan datang bergolek kat kita :)

    ReplyDelete