Friday 11 January 2013

Macam-2 topik dalam post nie , bace jelaa ~

                      Assalamualaikum .

Okayy , Fir taktau nak start macam mane ni. Rase stress sangat dengan keadaan Fir sekarang. Bukan keadaan ape , keadaan hati dan perasaan lah.. Ape lagi ? Dengan masalah dekat sekolahnye, dekat rumah lagi.. Haiihh , apelah nasib aku ni.. Hehe ,:P Untuk kau Mr.Fussy yang sangat disyangi , aku rindu kau siott :p Kau rindu aku tak ? mestilah tak kan ? apelah aku ni -..-" Err , bytheway .. yang pasal hal family tu , err stress . Takhabis-2 aku je kene marah ? Ape aku buat semua salah , adoii . Ape pon tak boleh ~

Korang pun mesti pernah rase hal camni kan ? Asyik kena marah je tatentu pasal , ape korang rase ? Rase macam nak mati je kan , err hanya mampu menangis.. Haha , lagi-lagi kena tinggal dengan orang yang kita sayang .. Perghh , rase macam kena cucuk-cucuk hati ni.. rase macam kene toreh-toreh dengan pisau yang baru lepas diasah -.- haha , ayat tu takboleh belah kan ? kay tau dahh :p



Pape jelah , bila dekat sekolah okay je happy dengan kawan-2 . Tapi , jauh di sudut hati aku yang paling dalam.. Sangat , sangat merindukan kenangan-2 bersama dengan kau mase form 1 . Aku rindu sangat 2012 , Yeahh . ofcoursee , sebab tahun lepas aku baru jumpe kau . And then , tahun ni ? kau takde daa , adoii ~ Okay, okay..  Mestii korang bosan kan bace blog ni , takhabis-2 pasal "
Mr.Fussy " tu kan ? Okaylaa sorry :/

Okaylaa , Fir cerita pasal benda lain.. Nak cite pasal ape eh ? Okay , okay.. Actually , Fir sebenarnye taksabar nak jadi Form 3 .. Taktau lerr kenape kan ? Maybee , err ntah laa . Firr cuma nak tahu macamane jadi matang ? Fir rase fir ni takmatang langsung -..- macam budak-budak je perangaii . So , harap sangat Form 3 nanti Fir dapat menjadi lebih matang dan kuat . Amin ! ^_^

Bytheway , * err memekak je radio ni lagu oppa gangnam style bagaii * Taksuka lagu tuh ! err , macam tutt je :P eh ? Ape ni ? tetibe pasal lagu Oppa tuu , macam-2 topik aku masukkan dalam post ni .. ehh , biarlaaa.. haha xD * Gila cakap sorang-2 * Haa ! rindu gile dekat Akak ana , missyou so much sistaa ? Bile lah kita dapat jumpe lagi kan ? :/ Missyou like err , haha xP Kaki tu dah habis ke bengkak die ? alolo , kesiann die . hehe , tabahkan hati yo akak :)

Okay , nak cakaplaa sikit pasal couple ni kan.. Best sangat ke couple tu ? Bagi aku laa kan , dari pendapat aku.. Err , buang mase je couple ni -.- And then, bosan . Ntah lerr , memang bosan lah kalau couple kan . Tu yang Firr always single tuu.. Bukan macam korang yang rajin sangat couple , haha . K , whatever laa ~
Cuma orang yang Firr sayang tu , ehh ofcourse laa ade.. Gila kau takde orang yang disayangi dalam hati ? boleh mati aku ,rase hampa laa hidup kalau takde seseorang yang mengisi kekosongan hati kita kan ? * cewah , pandai pulak aku berkata-2 *

Bagi Fir , bagi sesiapa yang umur muda lagi macam Firr.. Takpayah laa bercintan-cintun bagaii, ade crush cukup .. Kan ? err ,takrase ke yang korang nie buang mase? adoii , kalau umur dah 18 tahun keatas tuu . Boleh jelaa kan , cari calon untuk Nikah . Lagi bagus , bercinta selepas nikah . * poyo je aku * Takdelaa kita buat maksiat , sebab lepas Nikah semuenye dah halal kan ? Ohh gile , aku pergi fikir sampai nikah tu awat ? Form 3 pun taklepas lagii , adess .. ape pon tak boleh ~

Hurmm , Firr harap dapat jumpe DIA lagi lepas habis sekolah nanti . * angan-angan yang tersangatlah tinggi -.- * Pape pun , nanti dah masuk Universiti.. Fir nak ambil Bussiness , sebab ape ? Sebab Firr minat , nak buat cane en ? Nak ambik Sains.. tak minat pulak , buat ape ambik kalau takminat en , so finally pilih Bussiness . Kfinee , baru Form2 dah fikir pasal zaman Universiti.. Haha , Firr memang jenis macamni.. fikir jauh sangat , padahal lame lagii . eh , lame ke ? Lagi 3 tahun je kott ?!

Sekarang mase cepat je berlalu , SubhanALLAH ~ Aku bersyukur kepadamu Ya ALLAH , kerana telah memberikan kehidupan sehingga kini selama 13 tahun beberape hari * bulan 4 baru 14 tahun okay *. err , hehe :3 Harap Firr dapat menjadi seorang yang berjaya kelak , amin allahuma amin ! Dah banyak sangat yang Firr lalui , dan Firr perlu lalui kehidupan dan pengalaman yang akan datang . Semoga Allah memberi ketabahan kepada firr untuk lalui semua tu nanti . Amin ~ :)

OKayy , lastly .. just nak cakap , Aku sayang kau Mr.Fussy .pape jelaa , assalamualaikum :')




Lagu untuk kauu k ,  :)


                                                Sincerely ,
                                                   
Firzanah Musa

1 comment:

  1. Couple? sekali couple, sebelah kaki dah dalam neraka. :) lagi un couple ni mengarut arr,,, nanti kalau dapat partner kuat jealous lagi naya, nak cakap dgn laki lain un maut :P hahaha so NO COUPLE adik akak sayang :)

    ReplyDelete